Hunting-shop » Obchodní podmínky a doprava

VELKÝ VÝPRODEJ

SLEVY 50-70 %

více informací zde

Obchodní podmínky a doprava


Obchodní podmínky, doprava, záruka a reklamace

 

   1.            Základní ustanovení:

Dodavatel dodá zboží, které je v jeho výlučném vlastnictví na základě potvrzení objednávky objednatele (Kupující) tlačítkem „Objednat“ a za kupní ceny, z platného ceníku dodavatele, dle podmínek daných touto smlouvou.

   2.            Dodací podmínky:

Zboží, které je skladem, bude doručeno do 5 pracovních dnů (v období před Vánocemi se termín dodání může prodloužit), ostatní jak nejrychleji to bude možné. V případě, že se vyskytnou nepředvídatelné události, vyhrazuje si Dodavatel právo na prodloužení expediční lhůty. O tom však bude zákazník informován.

Zboží bude dodáno na adresu uvedenou v objednávce jako adresa dodání.

Dodavatel je povinen vystavit k prodávanému zboží řádný daňový doklad, který je nedílnou součástí dodávky.

Vlastnické právo k prodávanému zboží přechází na objednatele až úplným zaplacením Kupní ceny za zboží.

Pokud je Kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má Kupující v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodů odstoupit od smlouvy do 14 dnů:

-od převzetí zboží, jde-li o Kupní smlouvu, nebo

-ode dne převzetí poslední dodávky zboží, jde-li o smlouvu, jejímž předmětem je několik kusů zboží.

Odstoupení od Kupní smlouvy musí být prodávajícím odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Tímto je Kupující poučen o právu odstoupení od smlouvy dle znění § 1829 zákona 89/2012Sb., občanský zákoník, a to k momentu uzavření Kupní smlouvy.

Kupující spotřebitel je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

V případě, že si Kupující přeje dle předchozího odstavce odstoupit od Kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů, písemně kontaktuje Prodávajícího s uvedením, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz, požaduje-li bezhotovostní vrácení peněžních prostředků.

Zboží bude zasláno Kupujícím obyčejným balíčkem. Zásilka na dobírku nebude přijata!

Náklady na dopravu hradí odběratel.

Poštovné a balné je účtováno v hodnotě 150,-Kč (platí pro Českou republiku)

Poštovné a balné je účtováno v hodnotě 300,-Kč (platí pro Slovensko)

Dopravu zajišťuje

a. Česká pošta - Balík do ruky  (více o této službě na http://www.balikovarevoluce.cz/flash.html )

b. Česká pošta - Balík na poštu (více o této službě na http://www.balikovarevoluce.cz/flash.html )

c. DPD - soukromý dopravce (více o této službě na https://www.dpd.com/cz/cs/ )

Všechny tyto služby poskytují možnost sledování zásilky během přepravy.

V případě, že si Vámi objednané zboží nevyzvednete, a toto se nám vrátí zpět, budeme po Vás vymáhat náklady na marné zaslání objednaného zboží. Do uhrazení těchto nákladů bude Vaše adresa zablokována pro další objednávání z našeho e-shopu.

V případě, že budete žádat o opětovné zaslání nevyzvednutého zboží, budete hradit veškeré náklady na dopravu.

Barvy zobrazeného zboží byly pečlivě laděny, přesto však nemusejí zcela odpovídat skutečnosti z důvodu různého nastavení monitoru.

Prezentace a popisy zboží umístěné na e-shopu jsou informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít Kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

   3.            Závěrečné ustanovení

  1. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou Kupující, řídí se vztahy neupravené Obchodními podmínkami zejména Občanským zákoníkem (zákon č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (zákon č. 634/1992 Sb.).
  2. Provozovatel internetového obchodu nepřebírá odpovědnost za případné administrativní chyby a vyhrazuje si právo znění obchodních podmínek změnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotřena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozích znění obchodních podmínek. Platné znění je vždy to, jež je dostupné na e-shopu v momentě objednání zboží.
  3. Kupující odesláním Objednávky potvrzuje, že je seznámen s těmito Obchodními podmínkami a s Reklamačním řádem a že s nimi výslovně souhlasí a to ve znění platném a účinném v momentě odeslání závazné Objednávky.

       

 Záruka a reklamace

1.   Poškození zboží při přepravě

Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození nejlépe vyhotovit záznam o poškození ještě za asistence řidiče přepravní společnosti (při kontrole je možné zboží rozbalit a prohlédnout) a převzít ji pouze pokud není nijak poškozena.

Odpovědnost za poškození zboží v průběhu přepravy nese dopravce. Veškeré přepravované zboží je přepravcem pojištěno. V případě, že je zboží zjevně poškozeno, je nutné sepsat s řidičem škodní protokol.

2.   Poškození zboží vlivem častého používání

Záruka se poskytuje pouze na výrobní vady, nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené jeho častým používáním, ani na vady vzniklé neodborným používáním výrobků a chybnou manipulací s nimi a ani na poškození ohněm a jinými živly. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nelze ji ani reklamovat.

3.   Záruční doba

Je 24 měsíců ode dne uvedeného na prodejním dokladu jako datum uskutečnění zdanitelného plnění. Reklamaci je nezbytné uplatnit bez zbytečného odkladu, ihned, jakmile se vada objeví. Případné prodlení při pokračujícím užívání může zapříčinit prohloubení vady, což bude také důvodem k zamítnutí reklamace.

Reklamace může být v našem případě uznána v těchto případech:
Zboží je reklamováno před použitím a jde o výrobní vadu.
Zboží nese známky běžného opotřebení způsobeného obvyklým užíváním a jde o výrobní vadu.

Záruka se nevztahuje na změny vlastnosti výrobku, které vznikly v průběhu záruční doby v důsledku opotřebení nebo přirozené změny materiálu. Dále se nevztahuje na vady vzniklé nesprávným používáním a nevhodnou údržbou. Zboží musí být řádně vyčištěno, zbaveno veškerých nečistot a hygienicky nezávadné.

Nezapomeňte, prosím, že záruční doba a životnost výrobku jsou různé pojmy. Životnost je dána způsobem a intenzitou používání a může tak být kratší než záruční doba. Životnost výrobku závisí také na jeho správném udržování a ošetřování.

4.   Místo a lhůta vyřízení reklamace

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914-1925, § 2099-2117,  § 2161-2174 zákona č. 89/2012 Sb. Občanského zákoníku.

V případě uznatelné vady zboží, toto zboží zašlete na adresu prodávajícího - Budějovická 1020, Tábor, 390 02 – provozovna firmy AFARS s.r.o., s průvodním dopisem, obsahujícím seznam reklamovaného zboží, popis vady a kopie dokladů, na základě kterých došlo ke koupi zboží. Nezapomeňte uvést, jestli chcete zboží vyměnit za jiné, nebo jakým způsobem chcete peníze vrátit (složenkou, nebo převodem na váš účet - bez těchto dokladů nemůže být reklamace vyřízena.)

Lhůta na vyřízení reklamace je 30 dnů. V případě výměny zboží (např. za jinou velikost) je lhůta na vyřízení reklamace u skladového zboží 10 dnů. Pokud zboží není skladem, budeme se snažit v co nejkratším termínu Vaši záležitost vyřídit. Nezapomeňte uvést vaši kontaktní adresu (případně e-mail, nebo telefon), abychom Vás mohli informovat o stavu Vaší reklamace.

Veškeré reklamace budou vyřízeny v souladu s právním řádem platným v ČR.

V případě, že dojde mezi prodávajícím a Kupujícím ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
E-mail:
adr@coi.cz / Web: www.adr.coi.cz

Platforma pro on-line řešení spotřebitelských sporů je dostupná na: https://ec.europa.eu/consumers/odr

 

5.   Právo na vrácení zboží

Máte právo nepoužité a nepoškozené zboží do 14 dnů od data jeho převzetí vrátit bez udání důvodu dle §1829 odst. 1 zákonu č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku a dle obchodních podmínek v e-shopu.

Odstoupení od Kupní smlouvy by mělo obsahovat informace:

-          Odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží

-          Číslo objednávky podle dokladu přiloženého s vrácený zbožím v zásilce

-          Kopie dokladu o koupi zboží

-          Kontakt (telefon, e-mail)

-          Způsob vrácení peněz (číslo bankovního účtu,…)

 

Vracejte zboží včetně veškerého příslušenství s visačkami, obalu (sáček, krabice…), v případě zaslání dárků, přiložte zpět i tyto, pokud kupujete zboží jako sadu – komplet, zašlete takto i zpět.

 

Prodávající vrací kupní cenu zboží, vrací poštovné ve výši nejlevnějšího možného způsobu dodání (a to i tehdy, pokud kupující zvolil dražší způsob) – je-li vrácena celá objednávka.

 

Prodávající vrací peníze nejdříve po doručení zboží zpátky prodávajícímu. Pokud je vrácené zboží poškozené, může prodávající započítat náklady, které souvisí s uvedením do původního stavu. Náklady na vrácení zboží hradí kupující.

 

Zboží zašlete obyčejnou zásilkou, nezasílejte na dobírku ani na výdejní místa!  Zboží takto zaslané nebude přijato. Doručení zboží si ověřte telefonicky na čísle 00420 607 095 221, popř. e-mailovou komunikací.

Vzorový formulář pro navrácení zboží naleznete -
zde.

 

6.   Výměna zboží

Spokojený zákazník je naším cílem. Proto je možné ve většině případů provést výměnu zboží za zboží vhodnější pro zákazníka. Je nutné ale tuto výměnu individuálně ověřit a posoudit, proto nás kontaktujte na  00420 607 095 221.

Stav výrobku však musí splňovat podmínky pro vrácení – zboží nesmí být používáno, poničeno atd. Je ale možné je vyzkoušet.

Při vrácení prosíme přiložit všechny etikety, obal … může být i odstřižené, rozlepené. V takovém případě nese náklady na dopravu sám zákazník. Výměna zboží (z jiného důvodu, než je reklamace) ze zákona podporována není. Není tímto dotčeno právo Kupujícího odstoupit od Kupní smlouvy do 14 dní.

V případě výměny iniciované zákazníkem, nelze vrátit ani dílčí část kupní ceny. Zákazník si může ale vybrat alternativu podle aktuální nabídky (případně doplatit rozdíl mezi vyměněnými výrobky), takový doplatek může být požadován před odesláním zboží zákazníkovi. Také zákazník hradí veškeré náklady související s dopravou zboží.